Træningsplan

Forklaring af tidsplanen

Vi bruger en tidsplan for dagenes træninger, som igennem mange lejre har vist sig at være den bedste og mest optimale for, at alle kan få noget ud af træningen på lejren.

Det første pas efter morgenmad og lige efter frokost er alle deltagere fordelt på hold efter alder og grad. Det vil sige, at du træner med nogen, der har nogenlunde samme niveau som dig selv, og træneren kan lægge et program, der svarer til dette.

I andet pas efter morgenmad og de to sidste pas om aftenen er der frit valg for alle om, hvor man gerne vil deltage. Der er som regel tre pas at vælge imellem. Her kan alle uanset alder og grad vælge ind på det pas, man har lyst til. Enkelte af disse pas kan dog være begrænset af, at man skal have en bestemt minimumsalder, minimumsgrad, bestemt udstyr eller andet. Dette er oftest af sikkerhedsgrunde.

Andre faste programpunkter

Onsdag eftermiddag laver vi noget andet end træning. Det kan være meget forskelligt, hvad vi foretager os.

Træningsplan til Download

Kommer her så snart den er klar