Sommerlejr instruktører

Vi satser på, at der skal være spændende muligheder i vores trænerstab og har derfor instruktører fra både andre organisationer, klubber, lande osv. samt vores egne Ju-Jitsu Danmark instruktører på vores sommerlejre.

Sommelejr 2024 - Skovlunde

(... listen for 2024 er stadig under udarbejdelse)

Det glæder os at præsentere årets instruktører og træningsplanen for sommerlejren 2023. Ligesom sidste år er der et bredt udvalg af spændende pas du kan deltage i.

Linda Lindström

Linda er fra sverige og er for mange et velkendt navn. Hun har været i sporten i mange år, og har også gjort sig bemærket internationalt ved adskillige Ju-jutsu fighting stævner, hvor hun både har vundet 1. plads til VM, 2. plads til EM samt været med til World games. Linda har tidligere været assisterende landsholdstræner for Sverige, og har også dyrket både Karate, judo, brasiliansk jiu-jitsu og submission wrestling.

Joon Poore

Joon er 2. dan Nihon jujitsu og 1. dan Goju-Ryu Karate. Derudover er han instruktør i Silat og FMA, som også er det han primært skal undervise os i. Foruden ovenstående, så er han også stuntmand og vil lave et stundpas, hvor I kan prøve kræfter med det at være stuntmand.

Udover de udefra kommende instruktører, som nævnt herover, så kommer der også en masse af vores egne erfarne instruktører.

Egne instruktører

Boe Byvard – 6. Dan fra Skovlunde Jiu-Jitsu (KI)

Simon Bank – 6. Dan fra Skovlunde Jiu-Jitsu (KI) og Aarhus Jiu-Jitsu

Birgitte Dalsgaard – 3. Dan fra Høng Ju-Jutsu Klub

Carsten Mortensen – 3. Dan fra Slangerup BudoKai

John Dalsgaard – 3. Dan fra Høng Ju-Jutsu Klub

Peter Ryberg – 3. Dan fra Aarhus Jiu-Jitsu

Agge Nielsen – 2. Dan fra Rødovre Jiu-Jitsu Klub (YAWARA)

Bo Jin Pedersen – 2. Dan fra Bramming Ju-Jutsu Klub

Lisbeth Hansen – 2. Dan fra Frederiksberg Ju-Jutsu Klub

Lasse Svane Weimar – 1. Dan fra Lillebælt Kampsport

Martin Becker – 1. Dan fra Høng Ju-Jutsu Klub

Patrick Herløv – 1. Dan fra Greve Ju-Jutsu Klub

Stefan Mollerup – 1. Dan fra Hillerød Ju-Jutsu Klub

Der tages forbehold for ændringer i træningsplanen. Der kan blive tilføjet flere instruktører og det kan være at vi udvider med en ekstra måtte såfremt deltagerantallet tillader det. Vi udsender naturligvis en ny, hvis det skulle være tilfældet.