Velkommen til sommerlejr 2018

Sommerlejr 2018 bliver afholdt i Skovlunde nær ved København. Invitation og information er opdateret her på siden og tilmelding er åben på dju-portalen.dk.

Så er det bare med at komme i gang med tilmeldingerne og så ses vi i uge 27 🙂

PRAKTISK INFORMATION OM LEJREN:

Så er der ganske kort tid til, vi ses i Skovlunde til endnu en fantastisk sommerlejr. Vi bliver 174 deltagere i år. Det er bare stort på alle leder.

Programmet er også stort, så her kommer lige lidt praktisk information som du skal bide mærke i og der er noget, som du skal huske og også noget, du skal gøre!!!

Se forslag til hvad du skal tage med på lejr på: http://www.ju-jitsu.dk/aktiviteter/…/hvad-skal-jeg-tage-med/

Læg også mærke til:
– Mandag afholder vi et mini RBM, så husk tøj, der kan tåle at få lidt grønne pletter og kan tåle at blive revet lidt i.
Det er for alle, der har lyst. Tilmelding på lejren.

– Tirsdag er der aftentræning for alle, der ikke lige kan sætte dagtimer af til at deltage. Alle lejrens deltagere må meget gerne også deltage, så vi rigtig kan dele ud af stemningen på lejren.
Invitation vedhæftet. Venligst tilmelding snarest, hvis nogen som ikke er tilmeldt sommerlejren ønsker at deltage. Invitation på http://www.ju-jitsu.dk/…/Invitation-Sommerlejr-2018-tirsdag…

– Onsdag tager vi i xjump. Der skal hoppes på 170 trampoliner, som vi får helt for os selv i en time. Springstrømper udleveres i xjump til alle. Husk passende tøj.
xjump kræver, at alle der deltager, underskriver en ansvarsfraskrivelse. Det skal enten gøres af een selv eller værge, hvis man er mindreårig. I denne sammenhæng kan klubansvarlig betragtes som værge i perioden for sommerlejren.
Der er vedlagt dokument til underskrifter. Medbring dette på lejren i udfyldt form.
Der kan også gøres på nettet ved dette link: https://www.rollerdigital.com/xjump/waivers/702…
Sørg venligst for at så dette på plads, så vi hurtigst muligt kan komme ind og hoppe, når vi ankommer til xjump.

– Torsdag er der lejrcup. Husk benskinner, handsker og andet beskyttelsesudstyr som du bruger i fighting, hvis du vil deltage.
Tilmelding på lejren.

– Torsdag aften er der også foredrag om Skolesamarbejde med Matthias Krabholm (Årets Judo træner 2018!) som dels vil give noget praktik og dels praktiske ideer til, hvordan man kommer i gang med et godt skolesamarbejde
Dette er et must for alle klubber, der gerne vil blive bedre til eller starte et skolesamarbejde. Invitation på http://www.ju-jitsu.dk/…/u…/2018/05/Skolesamarbejde-2018.pdf.
Husk gi til den praktiske del.

– Fredag er der hele dagen Hjerteredderkurser – 40 minutters intro i genoplivning. Afholdes af Hjerteforeningen. Se mere på https://hjerteforeningen.dk/gi…/30-minutters-giv-liv-kursus/ eller på https://www.tv2nord.dk/nyhed…/15-10-2017/1930/givliv-gratis…
Jeg opfordrer kraftigt alle deltagere (over 12 år) til at deltage på et af de kurser, vi afholder i løbet af fredagen. Vid hvad du skal gøre, hvis uheldet er ude efter en af dine nærmeste. Tilmelding på lejren. Hvert kursus vil have maks 15 deltagere.

– Hver dag vil der være mulighed for at dyrke yoga til at starte dagen godt. Husk løstsiddende tøj. Gi kan godt bruges.

Træningsudstyr:
Der bliver igen i år mulighed for at træne Kombatan Arnis / Escrima. Du må gerne tage stave med, hvis du har dem til dette. Eksempel https://www.nippon.dk/escrimastok-rattan
Der bliver ligeledes Jo (stav ca. 130 – 140 cm lang) træning i år. Her skal du selv have stav med, hvis du vil være med. Lejren kan ikke stille med nok stave til alle dem, der normalt ønsker at være med.
Du må også gerne medbring træningsvåben såsom kort stav og træningskniv.

Der bliver også masser af andre aktiviteter på lejren, så husk også lige noget tøj, der kan tåle at blive vådt (det bliver nok ikke kun af sved).

Forplejning bliver lidt anderledes i år, da vi er på en almindelig folkeskole. Det vil sige, at maden komme udefra og vores normale stillen frem før måltider bliver lidt større i år. Det har vi så valgt at kompensere for ved at anvende engangsservice, så der ikke bliver en større opvask i år efter hvert måltid.

Vi ses på Sommerlejr måtten. Det bliver så godt!

Allan Madsen og Simon Bank

Ju-Jitsu Danmark Sommerlejransvarlige