Velkommen til sommerlejr 2018

Sommerlejr 2018 bliver afholdt i Skovlunde nær ved København. Invitation og information er opdateret her på siden og tilmelding er åben på dju-portalen.dk.

Så er det bare med at komme i gang med tilmeldingerne og så ses vi i uge 27 🙂

Du kan finde billeder fra sidste års lejr på Ju-Jitsu Danmarks facebook side.

Det vigtigste er naturligvis træningen og det er igen en fantastisk samling af instruktører, der står klar. Rob Haans (ju-Jitsu, fighting), Thorbjørn Hartelius (Arnis), Carsten Ettrup (MMA) samt Iran Macarenhas (BJJ) er allerede bekræftede som instruktører udover vores egne, hvor f.eks. Palle Lund, Boe Byvard, samt Ronald Vestergaard kan nævnes. Der bliver mange flere, så der er også inspiration til dig. Træningsplanen er lige ved at være færdig!

Der sker også bare så meget mere på lejren, så det har vi simpelthen fået lyst til at skrive om i nedenstående. Der sker noget hver eneste dag udover træningen.

• Legeonkel Lasse sætter gang i lege hver dag for alle, der har lyst. Efter at have besøgt skolen, vi skal være på, har han “ideer nok til at dække 1 hel måned”. Det bliver sjovt igen i år.
  • Yoga hver morgen for alle, der har brug for lidt hjælp til at komme i gang på måtten eller som bare gerne vil lære nogen øvelser, som giver mere smidighed. Det vil være rettet mod vores træning med “aktiv yoga”
  • Reaktionsbanemesterskaber afholdes mandag aften. Her får du i mini format muligheden for at prøve dine teknikker af og se om du faktisk er klar til at forsvare dig selv. Tilmelding på lejren.
  • “En SommerlejrAFTEN” er en ny ting, hvor dem, der ikke kan være med i dagtimerne også får en mulighed for at prøve sommerlejrstemningen af. Aftensmad, aftentræning og socialt samvær i en nem pakke. Se mere i invitation.
  • Xjump i Skovlunde lægger gulv eller måske rettere trampolin til vores onsdag eftermiddag. Med over 170 trampoliner bliver der mulighed for at springe ud og lande blødt.
  • Skolesamarbejde er der mange klubber, der har planer om eller så småt er i gang med. Mathias Krabholm har undervist mere end 75 skoleklasser over de sidste 6 måneder. Torsdag aften får du og alle, der har lyst, indblik i hvad der skal til for at det bliver en succes. Se mere i invitation.
  • Lejr cup er for alle, der har lyst til at prøve kræfter med fighting systemet. Det sker torsdag eftermiddag. Tilmelding sker på lejren.
  • Festmiddagen afslutter ugen fredag aften, hvor vi siger tak til alle de mange, der er involveret i sommerlejren

Sidst, men ikke mindst Frivillige til Ju-Jitsu Sommerlejr shoppen søges.
Sidste år stod en gruppe af frivillige fra forskellige klubber for sommerlejr shoppen. Vi havde aftalt, at overskuddet fra shoppen skulle blive i shoppen og bruges til at satse på nogen flere ting i shoppen i år. Hvad det er blevet til, ser du på selve lejren.
I år vil vi gerne have lidt flere med til at stå i shoppen undervejs på lejren. Jo flere vi er, jo færre “vagter”.
Overskuddet går stadig tilbage i shoppen. Det du får ud af at stå i shoppen, er glæden af at være med i en central del af lejrens sociale liv.
Praktisk er der altid to på vagt samtidig. Alt det praktiske omkring varer, indkøb, priser, vagtplan, byttepenge og så videre er klaret på forhånd. Du skal bare melde dig til at bruge lidt tid på lejren til at være aktiv og social.
Skriv til simon.bank@ju-jitsu.dk, hvis du vil være med til denne del af lejren. Du skal være myndig.

Allan Madsen og Simon Bank

Ju-Jitsu Danmark Sommerlejransvarlige